Min Stern



Die Siite wett ich anere ganz spezielle Person widme und zwar mim Stern ! En mega süessi und liebi Person.



Hey min Stern

I wett der eifach mol danke für die wunderschön Ziit woni bis jetzt ha döfe mit dir erläbe, es isch immer mega schön gsie. Du gisch mer so vill, bi dir chani eifach mich gheie loh im wüsse dass du mich immer uffangsch. Bi der chani aläne und so sii wie ich bin. Mit dir chani über alles rede und du bisch immer für mi da und losisch mir zue. Mir lueged enand id Auge und mir wüssed was mer dänked. Weni i dine Arme ligge, gits nume no du und ich, es isch eifach wunderschön mit dir, ich wett ken Augeblick mit dir misse. Es isch es Gschänk sone Mänsch döfe a sinere siite zha wie dich. Du bisch s'Liecht wo mis Herz Tag und Nacht erlüchtet. Danke für dini Liebi und Geduld.
Schatz, du bisch di schönst Frau, mini Traumfrau, ich wett di nieh verlüre, du gisch mir alles woni bruche, bi dir chani eifach so sie wieni bin, mit all mine Fehler und Mackene. Es isch so wunderschön zwüsse esone wertvolle Mänsch zha.

Ich liebe dich meh als alles anderi uf dere wält...danke..für alles..du bisch eifach de gröschti schatz womer chan ha!!


I can’t believe I’m standing here
Been waiting for so many years and
Today I found the Queen to reign my heart
You changed my live so patiently
And turned it into something good and real
I feel just like I felt in all my dreams
There are questions hard to answer
Can’t you see…


Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life!
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light!
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true!
I love to be loved by you!

Your looking kind of scared right now
Your waiting for the wedding vows
But I don’t know if my tongue’s able to talk
Your beauty is just blinding me
Like sunbeams on a summer stream and
I gotta close my eyes to protect me
Can you take my hand and lead me
From here please yeah…yeah..


Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life!
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light!
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true!
I love to be loved, I need to be loved
I love to be loved by you!

I know they gonna say our love's not strong enough to last forever
And I know they gonna say that we’ll give up because of any weather
But how can they understand that our love is just heaven sent
We keep on going on and on cause this is where we both belong…

Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life!
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light!
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true!
I love to be loved, I need yes I need to be loved
I love to be loved by you!

Yes I love to be loved by you!

Gratis bloggen bei
myblog.de